Dit is er nieuw in de Open Beta van The Division en een de stats van de Closed Beta

exc-56bafd52859fd0a53485a8dc

Scroll this

Vorige week konden enkele gelukkige mensen aan de slag met de Closed Beta van The Division. Ikzelf heb het ook even kunnen spelen en had na afloop toch nog wel wat op en aanmerkingen. Dat lijkt de ontwikkelaar al gedeeltelijk opgepakt te hebben want veel veranderingen die ons te wachten staan voor de Closed Beta pakken dit op.

Zo vond ik The Darkzone nogal een lege bedoening. Er waren maar weinig tegenstanders te vinden en voor de rest was er bar weinig te doen. In de aankomende Open Beta zal dat aangepast worden. Er zullen meer vijanden rondlopen en ook zullen deze moeilijker te doden zijn. Daarnaast vond ik het rete irritant dat wanneer ik per ongeluk een good guy een kogel in zijn reet pompte, ik gelijk als “Rogue” door het leven moest. In de Open Beta zul je niet gelijk gestraft worden voor onbedoeld friendly fire. Je zult namelijk eerst redelijk wat schade moeten doen voordat je als “Rogue” door moet gaan. Daarnaast krijg je een grotere beloning als je als Rogue weet te overleven, namelijk 1,5x kill bonus. 

Hiernaast kunnen we een nieuwe missie verwachten en kunnen we gebruik maken van de eerste tech skill waardoor we de deployable sentry gun kunnen gebruiken.

Maar er zijn natuurlijk meer aanpassingen en toevoegingen. Check hieronder voor de complete lijst.

Dark Zone

  • New High End weapons available in the Dark Zone
  • Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
  • Non-player enemies in the Dark Zone have been significantly increased in number
  • Non-player enemies in the Dark Zone have been buffed slightly
  • The Manhunt Timer now pauses instead of refreshing while in combat as a level 5 Rogue
  • The Reward for surviving as a Rogue Agent has been increased to 1.5x the kill bounty
  • The Health Bar for Agents in the Dark Zone now only turns red when they actually become Rogue
  • A new warning icon has been added to indicate an Agent who has shot another player but has not done enough damage to go Rogue
  • Dark Zone experience leveling curve has been adjusted slightly
  • Disabled the option to transfer Dark Zone brackets as a Rogue (This prevents players using Bracket Transfer as a means to escape after becoming Rogue)
  • Removed some ropes that allowed players to reach areas that gave them an unfair advantage

Other changes

  • New Ubisoft Club Action available for participating in the Open Beta unlocking an exclusive reward in-game
  • New and improved Tutorial Video
  • Tutorial video is now available to view from the Character Select Screen
  • Fixed two bugs that allowed players to become invisible to other players
  • Fixed an exploit with Ballistic Shield Skill that allowed players to become invincible
  • Cheat Detection and Prevention additions and updates
  • Fixed mismatch of stats that occurred occasionally between Vendor Inventory and Player Inventory when item purchased
  • Adjusted player movement speed while running with a grenade in hand
  • Fixed a bug that sometimes caused other player’s name and health bar to not be visible in the Dark Zone
  • Fixed some Weapon Mods that resulted in incorrect stat values when equipped
  • Fixed some weapons that didn’t appear as Contaminated when obtained in the Dark Zone
  • Fixed a bug with the Reward Claims Vendor that caused stacks of consumables to be decreased under specific circumstances
  • Fixed a bug with stats display not updating when browsing Vendor Inventories
  • Fixed a bug that caused continuous vibration under very specific conditions
  • Fixed a very rare bug that prevented players from being able to fire or switch their weapons
  • Added mission Dialogue lines in Missing Persons: Heather Lau Side Mission
  • Several environment fixes to prevent falling through world issues in specific places
  • Multiple stability fixes (23 unique crashes fixed)
  • Server optimizations and improvements (players will receive less connection errors now)
  • Multiple localization fixes and improvements
  • Additional polish & bug fixes too numerous to mention!

De Open Beta zal plaatsvinden van 18 tot en met 21 februari.

Daarnaast hebben we ook de stats van de Closed Beta, welke eigenlijk heel erg grappig zijn. Check de infographic zelf en probeer je lach in te houden.

Submit a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *